Äritingimused

Me oleme SPRINT spol. s r.o., asukohaga Praha 10 – Uhříněves, Bečovská 1083/3, 104 00, IČO: 497 06 004, oleme kantud Městský soud v Praze poolt peetavasse äriregistrisse, sp. zn. C 22694.

Meie kontaktandmed on:

  • info@swixshop.ee
  • +420 724 382 832

Nendel kontaktandmetel saate meiega ühendust võtta ka teabe esitamiseks ja kohustuste täitmiseks vastavalt DSA-le. Suhtluskeel on tšehhi ja inglise keel.

Meiega saate suhelda ka sõnumite kaudu meie Instagrami või Facebooki kontol.

Me haldame e-poodi aadressil www.swixshop.ee.

I. Sissejuhatus

  1. Käesolevad tingimused reguleerivad meie vastastikuseid suhteid juhul, kui sooritate oste meie e-poes. Need on ostulepingu lahutamatu osa. Kui aga meie omavahelises suhtluses lepime kokku milleski muus kui nendes tingimustes, on esikohal meie vastav kokkulepe.
  2. Need müügitingimused kehtivad tarbijatele.
  3. Kui te ei osta tarbijana, kohaldatakse meie suhetele üldist õiguslikku regulatsiooni, mida leiate eelkõige tsiviilseadustikust. § 1732 lõiget 2 tsiviilseadustikust me ei kohalda. See tähendab, et teie e-poes esitatud tellimus tuleb meie poolt veel kinnitada, et ostuleping jõustuks.
  4. Kui soovite teavet isikuandmete töötlemise kohta, leiate selle meie veebilehe jalusest.

II. Maksmise ja kohaletoimetamise piirangud

  1. Meie e-poes saate tasuda järgmise viisiga:
    • maksekaardiga
  2. Kaupa toimetame kohale üksnes Eesti Vabariigi territooriumil, kui ei ole individuaalselt teisiti kokku lepitud.

III. Kasutajakonto

  1. Meie veebilehel saate luua oma kasutajakonto, mille kaudu on võimalik kaupa tellida. Konto loomine ei ole kohustuslik – osta saate ka ilma kontota.
  2. Palume hoida oma juurdepääsuandmed turvaliselt. Konto andmed ja info, mida sisestate, hoidke ajakohasena.
  3. Kasutajakonto ei pruugi olla pidevalt kättesaadav – aeg-ajalt peame tegema hooldust või süsteemi parandusi. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast.
  4. Võime kasutajakonto sulgeda, eelkõige kui te seda pikka aega ei kasuta või kui rikute selle kaudu lepingulisi või muid õiguslikke kohustusi. Selle kohta kirjutame pikemalt ka nende tingimuste p-s V.

IV. Arvustused

  1. Meie veebis või sotsiaalmeedias leiate meie klientide arvustusi.
  2. Arvustusi võivad kirjutada kliendid, kes on asjaomase toote meilt tõepoolest ostnud.
  3. Google’is ja sotsiaalmeedias võib leida täiendavaid arvustusi meie või meie toodete kohta. Kuna neid kirjutavad kasutajad kolmandate isikute platvormidel, mille sisu üle meil puudub kontroll, ei ole meil võimalik neid arvustusi verifitseerida. Täname mõistva suhtumise eest.

V. Sisu reguleerimine

  1. Meie lehel saate kirjutada kommentaare ja arvustusi, muu hulgas kasutajakonto kaudu.
  2. Kui avaldate meie veebilehel sisu, mis:
    • on vastuolus õigusaktidega;
    • on vastuolus heade kommetega;
    • ilma meie nõusolekuta reklaamib tooteid, mis ei ole seotud meie ettevõtlusega või on meile konkurentsiks;
    • propageerib vägivalda, diskrimineerimist või vaenukõnet;
    • levitab desinformatsiooni, põhjendamata teavet või deepfake’e;
    • võib mistahes viisil kahjustada kolmandat isikut (nii füüsilist kui juriidilist);
    • rikub kolmandate isikute õigusi (nt autori-, isiku- või muid õigusi);
    • rikub seadusest tulenevat konfidentsiaalsuskohustust või kolmanda isiku ärisaladust;
  3. võime vastavalt oma äranägemisele ja rikkumise raskusele sellise sisu kuvamise peatada, sisu kustutada ning vajadusel peatada või kustutada ka kasutajakonto, kui selle kaudu rikutakse neid tingimusi korduvalt või eriti raskelt. Sisu, mis rikub õigusakte või käesolevaid tingimusi, võib meile teatada selle vormi kaudu.
  4. Teatatud sisu hindame individuaalselt, mitteautomatiseeritult ning inimliku läbivaatuse alusel.
  5. Kui teete meile sellisest sisust teatise, saadame teile kinnituse teate kättesaamise kohta ning teavitame teid ka olukorra lahendamisest kooskõlas asjakohaste õigusaktidega.
  6. Kolmandate isikute kommentaare ja arvustusi kuvame vastavalt nende avaldamiskuupäevale alates uuematest vanemateni.

VI. Meie kaubad

  1. E-poes leiate valitud toote teabe, sh saadavuse ja hinna. Sellest hoolimata võime teiega sõlmida ostulepingu ka muudel tingimustel, milles eraldi kokku lepime.
  2. Kui toode on meie e-poes märgitud kui lahtipakitud, avatud, defektiga või mõnel muul sarnasel põhjusel soodsam, palume arvestada, et sellisel põhjusel ei ole võimalik toodet hiljem defekti alusel reklamatsiooni korras tagastada. Muus osas kohaldatakse ka nendele toodetele allpool kirjeldatud üldiseid reklamatsioonireegleid.
  3. Kõik hinnad sisaldavad kõiki makse ja tasusid, välja arvatud kohaletoimetamise kulud. Need kuvatakse ostuprotsessi käigus.
  4. Kui kuskil on näidatud ilmselgelt ekslik hind, ei seo see meid ning lepingut ei loeta sõlmituks.

VII. Tellimus

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Juhendame teid tellimisprotsessis samm-sammult.
  2. Ostuvormil kuvatakse teave kauba, koguse ja hinna kohta, valite kohaletoimetamisviisi ning seejärel kuvatakse lõppsumma, mis sisaldab kauba hinda ja kohaletoimetamise kulusid. Nende andmete alusel esitate tellimuse (edaspidi „Tellimus“).
  3. Enne Tellimuse esitamist saate sisestatud andmeid kontrollida ja muuta.
  4. Tellimus esitatakse, klõpsates nupul „Osta“.
  5. Kinnitame teie Tellimuse kättesaamise e-posti teel.
  6. Kui Tellimus näib meile ebatavaline (nt koguse või ebaharilike parameetrite tõttu), võime teiega ühendust võtta lisakinnituse saamiseks. Sellisel juhul sõlmitakse ostuleping hetkest, mil oleme Tellimuse vastastikku kinnitanud.
  7. Tellimusega seotud kaugsidekulud katate ise. Need ei erine tavalistest tariifidest.

VIII. Kohaletoimetamine

  1. Toimetame kauba kohale viisil, mille valite ostukorvis, kokkulepitud tähtajaks, teie esitatud aadressile.
  2. Palume arvestada, et nagu meie kohustus on kaup korrektselt kohale toimetada, on teil kohustus see vastu võtta. Kui te seda kohustust rikute, on meil õigus nõuda teilt kahju hüvitamist, näiteks edutute (sh korduvate) kohaletoimetamiste lisakulusid või kauba mõistlikke hoiustamiskulusid. Samuti on meil võimalus lepingust taganeda.
  3. Palume kontrollida kaupa kohe pärast kättesaamist ja teavitada meid võimalikult kiiresti kõigist puudustest. Lahendame need reklamatsiooniprotsessi raames (vt allpool). Teie kiire reageerimine ja dokumenteerimine aitab meil asja tõhusalt lahendada ka meie äripartneritega. Aitäh.

IX. Maksmine

  1. Teave kauba hinna (koos KM-ga) kohta on alati esitatud vastava toote pakkumise juures.
  2. Ostuhinna ja kohaletoimetamise kulud saate tasuda:
    • maksekaardiga
  3. Kui maksate lunaga (järelmaksuga kättesaamisel), on koguhind tasumisele kuuluv kauba kättesaamisel.
  4. Kui maksate mitte-sularahas (pangaülekanne vms), on koguhind tasumisele kuuluv lepingu sõlmimisel. Kauba saadame välja ja tarnetähtajad hakkavad kulgema pärast kogusumma laekumist meie arvele.
  5. Iga makse kohta väljastame teile maksudokumendi. Saadame selle elektrooniliselt teie esitatud e-posti aadressile.
  6. Võimalikke allahindlusi ei ole võimalik omavahel kombineerida.

X. Kauba tagastamine (lepingust taganemine)

  1. Kui ostate meilt tarbijana, on teil õigus ostulepingust taganeda. See tähendab lühidalt, et ostuleping „tühistatakse“ – teie tagastate meile ostetud kauba ja meie tagastame teile raha. Taganemisele kehtivad järgmised reeglid.
  2. Teatud tüüpi kaupade puhul ei ole taganemine võimalik – see tuleneb kauba olemusest. Selliseks kaubaks on näiteks see, mis:
    • on kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga;
    • on pärast üleandmist pöördumatult integreeritud teiste toodetega;
    • on valmistatud teie nõuete järgi või kohandatud teie isiklikele vajadustele;
    • on tarnitud suletud pakendis ja mida tervise- või hügieenikaalutlustel ei saa tagastada pärast seda, kui olete pakendi avanud.
  3. Muudel juhtudel saate kauba tagastada 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest – kas teilt endalt või isikult, kelle olete volitanud kauba vastu võtma (vedajat ei loeta selleks isikuks). Kui toimetasime kauba kohale osade kaupa, hakkab tähtaeg kulgema viimase osa või sama Tellimuse viimase eseme kättetoimetamisest. Kui leppisime kokku kauba korrapärases tarnimises kindla aja jooksul, algab 14-päevane tähtaeg esimesest tarnest.
  4. 14 päeva jooksul võite kaubaga tutvuda (selle olemuse, omaduste ja funktsionaalsusega). Palume käsitseda seda mõistlikult ja säästlikult – üksnes ulatuses, mis on tutvumiseks vältimatult vajalik. Näiteks kui kaubaga on kaasas näidis, testige sobivust esmalt selle näidise peal.
  5. Andke meile 14 päeva jooksul ükskõik millisel viisil teada, et soovite kauba tagastada (st taganete lepingust või selle osast).
  6. Taganemiseks võite kasutada vormi, mille leiate nende tingimuste lõpus, kuid selle kasutamine ei ole kohustuslik.
  7. Palun märkige ideaalis tellimuse number, ostukuupäev, teie pangarekvisiidid ja eelistatud tagasimakse viis. Taganemise põhjust ei pea esitama.
  8. Tagastame teile viivituseta pärast kauba meile üleandmist või vähemalt selle üleandmise tõendamist summa, mis vastab kauba hinnale ja tasutud kohaletoimetamise kuludele. Seaduse kohaselt on meil õigus tagastada summa, mis vastab odavaimale kohaletoimetamisviisile, mida oleksite saanud e-poes vastava kauba tarneks valida.
  9. Tagastame raha samal viisil, nagu me teie makse saime, kui te ei vali teistsugust.
  10. Tagastame summa viivituseta, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teie taganemisest. Võime raha tagastamisega oodata, kuni oleme kauba kätte saanud või kuni te tõendate, et olete selle meile tagasisaatmiseks vedajale üle andnud – olenevalt sellest, kumb leiab aset varem.
  11. Saadetage (või andke muul viisil üle) kaup meile hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisest.
  12. Tagastage kaup komplektselt; see ei tohi olla muudetud, kulutatud ega kahjustatud. Meil on õigus hinnata, kas tagastatud kaup on puutumata ja kas te ei ole ebamõistliku käsitlemisega vähendanud selle väärtust. Kui kahjustate või kulutate kaupa vale käsitlemise või ebaproportsionaalse katsetamisega, võime nõuda teilt hüvitist kauba väärtuse vähenemise eest ning tasaarvestada selle tagastatava summaga.
  13. Kauba tagastamise kulud meile tagasi kannate teie.
  14. Kui taganete kauba ostust, millega koos saatsime teile kingituse, siis oli see kingitus seotud nn tühistava tingimusega: ostulepingust täielikul või osalisel taganemisel lõpeb ka kinkeleping. Palume saata kingitus koos kaubaga tagasi, kui ei lepita teisiti. Samuti on meil õigus tasaarvestada võimaliku kahju tagastatava summaga.

XI. Kuidas esitada reklamatsiooni (pretensiooni)

  1. Vastutame selle eest, et kaup oleks üleandmisel puudusteta. See tähendab eelkõige, et üleandmise hetkel:
    • vastab see teie tellimusele (on nõutud toode kokkulepitud koguses, kvaliteedis, funktsionaalsuses, ühilduvuses ja koostalitlusvõimes, ning omab muid kokkulepitud või mõistlikult oodatavaid omadusi, arvestades meie ja meie äripartnerite reklaame ja muid materjale);
    • sobib kokkulepitud või soovitud eesmärgiks;
    • sobib eesmärgiks, milleks seda liiki kaupa tavaliselt kasutatakse;
    • omab kokkulepitud lisatarvikuid, pakendit ja vajaduse korral kasutusjuhiseid;
    • vastab kvaliteedi või teostuse poolest näidise või etaloniga;
    • vastab kehtivatele õigusaktidele.
  2. Kui oleme teid enne ostu selgesõnaliselt teavitanud, et mõni omadus erineb tavapärasest, ning olete sellega nõustunud, ei saa kaupa selle omaduse alusel reklamatsiooni korras tagastada. Samuti ei saa esitada pretensiooni puuduse kohta, mille tõttu toode oli allahinnatud ja mille kohta olime teid eelnevalt teavitanud.
  3. Kui puudus ilmneb 1 aasta jooksul alates kättesaamisest, eeldatakse, et asi oli puudusega juba üleandmisel, välja arvatud juhul, kui see on toote olemusest või puuduse laadist tulenevalt välistatud. See tähtaeg ei jookse (peatub) ajaks, mil te asja (õigustatud) reklamatsiooni tõttu kasutada ei saa.
  4. Asja võib reklamatsiooni korras esitada, kui puudus ilmneb 2 aasta jooksul alates saadetise kättesaamisest. See tähtaeg ei jookse (peatub) ajaks, mil te asja (õigustatud) reklamatsiooni tõttu kasutada ei saa.
  5. Mõnede teiste riikide siseriiklik õigus võib ette näha rangema reklamatsioonikorra, mida kohaldatakse vastavalt tarbija elukohariigile.

Kuidas reklamatsiooni esitada

  1. Võite esitada reklamatsiooni mis tahes viisil. Helistage meile, tulge kohale, saatke e-kiri või kiri.
  2. Palume esitada:
    • teie kontaktandmed, kuhu teavitame teid, kui reklamatsioon on lahendatud;
    • kuidas puudus avaldus ja millal te selle avastasite;
    • kuidas soovite, et reklamatsioon lahendataks;
    • vajame ka mis tahes tõendit ostu kohta.
  3. Saatke meile või tooge puudusega kaup koos reklamatsioonivormiga. Mõnikord piisab ka foto saatmisest – anname teile sellest teada. Soovitame meiega eelnevalt ühendust võtta, et täpsustada edasised sammud.
  4. Pakitke kaup veoks sobivalt, et vältida kahjustusi. Palume mõistvat suhtumist, et enamiku reklamatsioonide (ja nende hindamise) puhul on vaja saata kaup meile komplektselt – võtke meiega eelnevalt ühendust, et selgitada, kas see kehtib ka teie juhtumi puhul.
  5. Reklamatsiooni esitamisel saadame teile elektroonilise kirjaliku kinnituse reklamatsiooni vastuvõtmise kohta ning hiljem ka selle lahendamise kohta.

Mida võite nõuda

  1. Esmalt võite meilt nõuda kauba parandamist, täiendamist või vahetamist.
  2. Kui valitud viis on võimatu (näiteks toode ei ole enam müügil) või ülemääraselt kulukas (näiteks piisab vaid lisatarviku tarnimisest, mille unustasime kaasa panna), võime teie valikut vastavalt kohandada.
  3. Võite samuti nõuda mõistlikku hinnalangetust või lepingust taganeda. Seda järgmistel juhtudel:

    • oleme keeldunud puudust kõrvaldamast või ei ole seda nõuetekohaselt kõrvaldanud seaduses sätestatud tähtaja jooksul, või on ilmne, et me ei suuda seda kõrvaldada või tähtajaks täita;
    • puudus avaldub korduvalt;
    • puudus on oluline.

    Lepingust taganemine ei ole võimalik (ning teil on üksnes õigus hinnalangetusele), kui puudus on ebaoluline. Üldreeglina eeldatakse siiski, et puudus on olulise iseloomuga.

Kuidas reklamatsiooni lahendame

  1. Lahendame reklamatsiooni viivituseta, kuid hiljemalt 30 päeva jooksul, kui ei lepita kokku teisiti. Vastasel juhul võite lepingust taganeda või nõuda mõistlikku hinnalangetust.
  2. Teavitame teid reklamatsiooni lahendamisest nende kontaktandmete kaudu, mille esitasite reklamatsiooni esitamisel. Kui te asja tagasi ei võta, võime nõuda teilt asja hoiustamisega seotud mõistlikke kulusid.
  3. Hüvitame õigustatud reklamatsiooniga seotud mõistlikud kulud. Palume taotleda hüvitamist esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui ühe kuu jooksul pärast reklamatsiooni esitamise tähtaja lõppu; vastasel juhul kaotate õiguse nende kulude hüvitamisele.

XII. Lõppsätted

  1. Vastavalt seadusele nr 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, on teil õigus tarbijavaidluse kohtuvälisele lahendamisele, mis tuleneb ostulepingust. Sellisel juhul võite pöörduda Česká obchodní inspekce poole (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-post: adr@coi.cz, veeb: adr.coi.cz). Kohtuväline menetlus algatatakse üksnes teie avalduse alusel, juhul kui vaidlust ei õnnestunud meiega otse lahendada. Avalduse saate esitada hiljemalt 1 aasta jooksul alates päevast, mil esmakordselt kasutasite meie juures seda õigust, mis on vaidluse esemeks. Vaidluse kohtuvälise lahendamise võite alustada ka veebiplatvormil ODR aadressil ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, aadressil Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, on kontaktpunkt vastavalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrusele (EL) nr 524/2013, mis käsitleb tarbijavaidluste veebipõhist lahendamist, ja millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja direktiivi 2009/22/EÜ (määrus veebipõhise tarbijavaidluste lahendamise kohta).
  3. Tegevust viime läbi tegevusloa alusel. Järelevalvet teostab ettevõtlusamet ning seaduses sätestatud ulatuses Česká obchodní inspekce, kelle poole saate pöörduda kaebuse korral.
  4. DSA kohaste kohustuste täitmise üle teeb järelevalvet Český telekomunikační úřad.
  5. Lepingu säilitame meie juures, kuid sellele juurdepääsu ei võimalda.
  6. Lepingu sõlmime tšehhi keeles.
  7. Meie suhted alluvad Tšehhi Vabariigi õigusele. See ei piira tarbijate õigusi, mis tulenevad üldkohaldatavatest õigusaktidest.
  8. Kõik õigused meie veebilehele, sh eelkõige autoriõigused sisu suhtes, sealhulgas lehe paigutus, fotod, videod, graafika, kaubamärgid, logo, tooted ning muu sisu ja elemendid, kuuluvad meile. Keelame nende kopeerimise, muutmise või muu kasutamise väljaspool ostulepingut ilma meie nõusolekuta.

Prahas, 1. 7. 2025

Vrácení zboží

Výměna zboží

Reklamace zboží

Obchodní podmínky

Doprava a platba

Často kladené dotazy